16 Mayıs 2014 Cuma

Liseli Melisi Parçaladım.


Selamlar, ben İstanbul’dan Ömer, Üniversite okuyan bir öğrenciyim ve öğrenci evimde tek yaşamaktayım. Oturduğum apartman Kadıköy’de çok sessiz sakin bi yerdir. Üniversite son ve matematik öğrencisi olduğum için hemen hemen o sokaktaki insanlar çocuklarını bana ders vermem için yollardı. Sıradan bi gün karşı daireme birilerinin taşındığını farkettim, ailenin genç kızları esmer tenli yeşil gözlü ve yaklaşık 1.70 boylarında çıtırmı çıtır bi hatundu. Görür görmez sikim resmen fırlıcak gibi olmuştu. Onu sikmeliyim diye kendi kendime düşünüyordum. Aradan bir ay kadar geçmiş ve bi gün kapı çaldı, kapıdaki yan daireme taşınan çıtırın annesiydi. Kızlarının matematik dersinin kötü olduğunu ücret karşlığı ders vermemi istemişti. Seve seve kabul ettim ve o akşam Melis bana gelmişti. Götü o kadar güzeldiki gözümü alamıyordum ve sikim sürekli dimdikti. Defterlerini masaya koydu ve oturduk. Ben ders anlatmaya başlamıştım o kadar yakındaydiki çaktırmadan göğüslerini kesiyordum. Bana sevgilin varmı diye sordu, tabiki hayır dedim. Liseli çıtırım gülmeye başlamıştı. Ben içerden su almaya kalktım geldiğimde ise Melis yatağa uzanmış bana bakıyordu, gelsene dedi. Yanına gittim liseli orospum yanıyordu adeta. Hiç bişey sormadan dudağına yapıştım ve seni sike sike gebertirim diye bağırıyordum. Melis çok profesyonel bir orospu gibi bi çırpıda herşeyimi çıkarmış dimdik olan sikimi ağzına almıştı, güzel güzel yalarken tutup domalttım onu, götünün deliğini ve amının deliğini yalıyordum. içime çeke çeke mosmor olmuşlardı. Sikimi götüne sokmaya çalışıyordum ama girmiyordu daracıktı. Ama napıp edip sokmuştum, Melis o kadar inliyordu ki televizyonun sesini sonlamıştım, Nasıl iyi sikiyomuyum orospu diye sesleniyordum bana fahişenim ben senin diyordu. O gün melisi akşama kadar sikip evine yollamıştım şimdi her akşam gelip o güzel yarrağımı yalıyor.

4 yorum:

  1. mrb ben mert telde seks yapmak isteyen heryaştan genc kızlar evli dul bayanlar 0536 632 98 66 arayın telim özel gizli aramalara acık

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK BEKLİYORUM
    05458705145

    YanıtlaSil
  3. Kalın ve uzun seven ankaralı bayanlar 0543 882 07 49 hakankandemir159@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan bir bayanla ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum ciddi bayanlarin aramasini bekliyorum 05427426021

    YanıtlaSil